بلیط هواپیما خارجی
بلیط هواپیما خارجی
یک شنبه 16 دی 1397 ساعت 10:36 | بازدید : 93 | نویسنده : admin | ( نظرات )

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در طول سال، برای گذراندن تعطیلاتی خوش و یا جلسات کاری و .. به کشورهای خارجی بسیاری سفر می کنید جالب است بدانید که می توانید دیگر دغدغه ی خرید بلیط هواپیما خارجی از شرکت های هواپیمایی را نداشته باشید. سفرمی معتبرترین سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته پاسخگوی مسافران است تا تجربه ای خوشایند و لذت بخش را با خرید بلیط هواپیما خارجی به دست آورند. با توجه به اینکه سفرمی گارانتی ارزانترین نرخ بلیط هواپیما را دارد، مسافران می توانند به سادگی هر چه تمام تر و تنها با چند کلیک ساده بلیط هواپیما خارجی خود را با قیمتی کمتر از سایر سایت های رزرواسیون خریداری نمایند. شما می توانید بلیط هواپیما خارجی خود را با مراجعه به سایت خرید بلیط هواپیما سفرمیSafarme.com  رزرو هتل رزرو تور و در دست داشتن کارت شتاب با وارد کردن مبدا و مقصد سفر خود و فیلتر کردن قیمت، ساعت پروازی، ایرلاین و .. خریداری نمایید و بلیط صادرشده خود را به صورت آنی و در لحظه مشاهده نمایید. تیم پشتیبانی سفرمی در تمامی مراحل خرید و حتی پس از خرید همراه شما هستند و 24 ساعته برای راهنمایی شما حاضر هستند.

در صورتی که بلیط هواپیما خارجی خود را از نوع سیستمی خریداری نمایید خیالتان می تواند از بابت ثابت بودن نرخ بلیط هواپیما راحت باشد ! خرید بلیط هواپیما سیستمی برای کودکان 2 تا 12 سال به صورت نیم بها می باشد. بلیط هواپیما خارجی از نوع سیستمی قابلیت تعویض و یا استرداد دارد و در صورت کنسلی شما می توانید با پرداخت درصد کمی از مبلغ به عنوان جریمه، مابقی پول خود را دریافت نمایید که این اتفاق یکی دیگر از مزایای بلیط هواپیما خارجی از نوع سیستمی است. با همه ی این تفاسیر قیمت بلیط های سیستمی به نسبت بلیط های چارتری بیشتر است . بلیط هواپیما چارتری با قیمتی کمتر خریداری می شود اما در صورت کنسلی بلیط هواپیما خارجی به طور کلی سوخت می شود و هیچ مبلغی به شما بازگردانده نمی شود.

شما می توانید بلیط هواپیما خارجی خود را از ایرلاین های برتر هواپیمایی مانند امارات، قطر، ترکیش، لوفتهانزا، اطلس گلوبال، پگاسوس و .. با کلاس های پروازی مختلف خریداری نمایید. کلاس پروازی اکونومی که به لحاظ اقتصادی برای خریداران بلیط هواپیما خارجی به صرفه تر است و معمولا برای سفرهای تفریحی خریداری می شود. کلاس پروازی بیزینس که با توجه به قیمت آن ، خدمات بیشتری به مسافر داده می شود و در نهایت فرست کلاس که قیمت آن از سایر کلاس های پروازی بیشتر است و امکانات رفاهی آن نیز بسیار بیشتر از بیزینس کلاس می باشد و مناسب برای سرمایه داران بزرگ می باشد.




موضوعات مرتبط: بلیط هواپیما , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: